lördag, december 30

På min högra sida

Det har gått lite mer än ett år nu sen boken släpptes. Min fina, underbara bok om hur livet efter Risto blev. Om hur han genom Universums kärlek kom tillbaka till mig och visade mig vägen framåt. Utan honom men ändå alltid med honom. 

Delar med mig av några läsarreaktioner:

”Slukade boken på en kväll. Den är fantastisk!” 

“Håller på och läser den nu.”

Älskar den!! Du skriver och beskriver så bra! När jag öppnade paketet vandrade rysningar upp och ner för ryggen hur länge som helst!”

”Det var som att boken var laddad med så mycket kärlek”

”Läser något kapitel per gång. Blir så tagen att jag måste släppa ut alla känslor som kommer upp!”

”Jag blev helt uppslukad av boken. Kunde inte sluta förrän jag läst hela! Många tårar blev det.” 

”Har läst mer än halva boken nu och den är underbar! Jag måste lägga ifrån mig den ibland, känslorna svämmar över. Tack Anna!”

”Jag grät och skrattade lite om vartannat. Känns som att det tog slut fort, vill ju ha mer! Anna har ett underbart sätt att berätta! Det fick mig att tänka mycket på de som lämnat mig och som betytt mycket för mig.”

”Tack både till Anna och Risto för boken de skapat. Trots sorg och allt det jobbiga som ingår, så är boken en så fin gåva till eftervärlden!” 

”Berörd in i själen! Minns inte när jag sträckläste en bok senast. Tack för att du orkar dela din berättelse så naket. Boken känns viktig på flera sätt.” 

Jag är så tacksam över att boken fortsätter att hitta sin väg till de som behöver den. Jag är också enormt tacksam över att boken visar mig min väg framåt. Genom bokmingel, mässor och föreläsningar skapas så fina möten och jag hittar vänner för livet. 

Boken finns att beställa hos de flesta nätbokhandlare. Vill du ha den signerad av mig beställer du den på mittandetag.se

Jag vet att den här resan bara har börjat. Jag har så mycket kvar att uppleva och så många fina själar kvar att möta. Jag lever vidare.